This is good

Thursday, May 26, 2011

Sibuk weh...

Sibuk..orang sibuk macam saya ni pun ada hati nak buat blog kan.Masa buat blog ni dulu  tgh free. Boring2,lepak2 Now bz dengan biz dan marketing.Belum dengan anak,Bobby, suami...Bobby pulak dah 4 hari tak balik2. Nnti cerita pasal Bobby yang dah sembuh tu. Bukan main suka dia..

Too many stories to tell.. Galeri photo dalam phone pun tunggu masa nak upload dalam blog. Membuak2 nak cerita..trip ke Saigon, gelagat Bobby jumpa vet, makan sana sini. Nak dijadikan cerita, telephone yang cerdik pandai ni ada masalah. Langsung tak boleh on. Atas nasihat pakar kena upgrade software dan korbannya segala benda,files,contact ,msg..hilang tanpa backup. Stress jugak masa tu.  Bizwomen macam saya maklumat semua tu teramat penting. No other way..angguk je kepala setuju dlm paksa.
My Hubby  bising gambar & video anak dari baby sampai skg dah hilang. Saya terkilan juga, malas nak ingatkan gambar apa yang ada dalam phone .Trend skg ambik gambar simpan dalam memory je.  Most important to me is cust contact numbers.

Suddenly the weather become so hot . Rumah tak ada aircond sbb rumah dekat sgt dgn hutan.Tunggu cuaca dingin sikit baru post cerita baru..hehehe. Alasan tu.
Nite all ,





2 comments:

  1. Welkamback tuya,

    Nape tak upload menda2 penting kat komputer.. Dari komputer boleh pindah pulak ke thumb drive, CD dan external harddisk. Sayang tu, hilang gitu aje...

    ReplyDelete
  2. Mmg sibuk kan... Xpe, ambik gmbr tapi simpan dalam otak lagi ok kut. Hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak info? Click here